SARIYER U17 FİNALDE

Türkiye finallerindeki ilk maçımızda Sarıyer U17 takımımız rakibi Golcükspor’u normal süresi 1-1 biten karşılaşmada, penaltı atışları ile 3-2 yenerek finale kaldı. Golümüzü frikikten kaptan Arda Çakmak kaydetti. (Golü aşağıdan izleyebilirsiniz) Tüm futbolcu kardeşlerimizi , Alt yapı sorumlusu Mahmut Kocabal, Teknik Direktör Köksal Uzun, Savaş Yıldırım, Şevki Demir hocalarımıza ve Masör Mutu Ceylan’a emekleri için teşekkür ediyoruz.


Gönderi Görüntülemeleri: 447
Related Posts
8 Haziran 2026
Sarıyer’imiz Barış Alıcı ile Anlaştı
7 Haziran 2026
KAMP TESİSLERİNDE YENİLEME ÇALIŞMALARI BAŞLADI
6 Haziran 2026